Release update: Spring ‘17

Op het moment van schrijven vriest het buiten dat het kraakt. Binnen legt het team van Marc Benioff de laatste hand aan de jongste release: Spring ’17. Maandag 6 februari zullen de eerste Europese gebruikers inloggen op de nieuwe Spring ’17 release waarna op zaterdag 11 februari de rest volgt. Om u opnieuw vele bladzijden release notes te besparen geef ik u in dit blog een kort overzicht van enkele van onze favoriete vernieuwingen.

Favorieten

Lightning Experience gebruikers hebben de mogelijkheid veelgebruikte pagina’s als favoriet aan te merken. Deze pagina’s kunnen vervolgens snel worden geopend via het menu Favorieten.

Console

De Sales en Service Console maken het mogelijk om op een gebruiksvriendelijke manier meer informatie op één scherm te tonen. Dit is bijvoorbeeld handig voor sales reps die dagelijks met veel verschillende leads werken of service agents die dagelijks veel verschillende cases behandelen. Het doel van de Console is om hen productiever te laten zijn. Deze Console is nu ook beschikbaar voor Lightning Experience gebruikers.

Utility Bar

De Utility Bar is een toevoeging aan Lightning Experience die gebruikers snel toegang geeft tot enkele productiviteit tools als Notes en Recente Items. Het is een vaste footer waarbij de functionaliteit wordt geopend in een verkleind venster dat vastzit aan de footer.

Person Accounts

Person Accounts geven de mogelijkheid om gegevens van individuen op te slaan, relevant wanneer u in een B2C markt opereert. Standaard is een account een bedrijfsaccount dat gegevens bevat van een bedrijf. Met Person Account verschijnt uw klant, de consument wel als een account, maar hoeft u niet langer bedrijfsspecifieke gegevens in te voeren. NB. Person Accounts moeten door Salesforce worden geactiveerd en kunnen niet meer worden gedeactiveerd. Maak een goede overweging van de voor- en nadelen alvorens dit te activeren.

Slimmer Zoeken

De zoekfunctionaliteit in Lightning Experience is verbeterd. Wanneer u bij het zoeken al weet of u op zoek bent naar bijvoorbeeld een Account of een Contactpersoon kunt u dit eerst invoeren en hier de zoekterm aan toevoegen. Zo vindt u sneller wat u zoekt.

Leads

Marketing en Sales gebruikers kunnen in Lightning en Classic geconverteerde leads inzien. Geconverteerde leads kunnen ook nog worden bewerkt. NB. Voor deze gebruikers dient een additionele permissie te worden toegekend.

Duplicate Management

In Lightning Experience is het nu ook mogelijk om regels in te stellen die duplicate records detecteren. Deze ‘Potential Duplicates’ worden weergegeven op de mogelijk duplicate records. De gebruiker kan er tevens voor kiezen om tot 3 records tegelijk samen te voegen.

Vragen?

Naast bovenstaande zaken bevat de Spring ’17 release nog een veelvoud aan andere verbeteringen. Heeft u vragen naar aanleiding van deze vernieuwingen of de Spring ’17 release in het algemeen? Neem dan gerust even contact met ons op.

Meer weten over onze oplossingen?

Onze consultants hebben veel ervaring binnen een grote verscheidenheid aan branches.
Eens verder brainstormen over de mogelijkheden voor jouw organisatie?

Maak kennis met onze specialist Arnoud van der Heiden.

Wellicht herkent u een van deze vraagstukken.

Inmiddels hebben wij ruime ervaring opgedaan met customer engagement. Wij staan ook u graag te woord bij vragen of opmerkingen.

Salesforce is een Cloud gebaseerd softwareplatform dat organisaties helpt om hun verkoop, marketing en klantenservice te beheren en te automatiseren. Het kan een groot verschil maken in de manier waarop uw bedrijf zakendoet, zoals meer inzicht krijgen in de behoeften van uw klanten en uw salesproces stroomlijnen.

Growteq is een gecertificeerde Salesforce-partner met een team van ervaren consultants die de implementatie van Salesforce kunnen begeleiden. Ze hebben een bewezen trackrecord in het succesvol implementeren van Salesforce-oplossingen en bieden ondersteuning tijdens en na de implementatie. 

Een Salesforce-implementatie is het proces waarbij Salesforce wordt geïntegreerd in uw bedrijfsprocessen. Dit omvat onder meer het configureren van Salesforce om aan uw specifieke bedrijfsbehoeften te voldoen, het migreren van gegevens en het trainen van uw personeel om de nieuwe software te gebruiken. 

De duur van een Salesforce-implementatie hangt af van verschillende factoren, zoals de grootte van uw organisatie en de complexiteit van uw bedrijfsprocessen. Een typische implementatie duurt echter tussen de drie en zes maanden. 

De kosten van een Salesforce-implementatie kunnen variëren afhankelijk van de grootte van uw organisatie en de complexiteit van uw bedrijfsprocessen. Growteq biedt verschillende pakketten aan om aan de behoeften van verschillende klanten te voldoen. 

Ja, Salesforce is ontworpen om intuïtief en gebruiksvriendelijk te zijn. Bovendien biedt Growteq training en ondersteuning aan om ervoor te zorgen dat uw personeel de software goed begrijpt en kan gebruiken. 

Growteq biedt verschillende soorten ondersteuning, waaronder onderhoud, training en voortdurende ondersteuning voor het oplossen van problemen en het aanpassen van Salesforce aan uw veranderende bedrijfsbehoeften. 

Om te beginnen met de implementatie van Salesforce kunt u contact opnemen met Growteq om een afspraak te maken voor een gratis consult. Ze zullen u helpen bij het begrijpen van uw bedrijfsbehoeften en u adviseren over de beste manier om Salesforce te implementeren. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Dit is een verplicht veld
Dit is een verplicht veld
Geef een geldig e-mailadres op.

Categorieën

Categorieën

Vragen?

Onze specialisten geven graag antwoord op uw vragen!