Salesforce voor zakelijke dienstverlening

Werken aan succesvolle projecten én tevreden klanten en medewerkers

In de zakelijke dienstverlening blijft het goed doen. Al jaren op rij groeit de sector. Nieuwe medewerkers zijn nauwelijks te vinden en klantverwachtingen nemen alsmaar toe.

Het gebruik van verschillende applicaties voor planning, projectadministratie, facturatie en CRM resulteert in veel handwerk en maakt het lastig op het juiste moment de juiste informatie voorhanden te hebben. Daarnaast maakt ook in de zakelijke dienstverlening subscription-economy zijn opmars. Afgebakende opdrachten en projecten worden meer en meer vervangen door langdurige samenwerkingen waarbij de focus ligt op oplossingen in plaats van op inspanningen. Inzicht in de levenscyclus van klant en samenwerking is daarbij cruciaal.

Maatwerk of een AppExchange product?

Op de Salesforce AppExchange zijn een aantal standaard applicaties beschikbaar voor de zakelijke dienstverlening. Deze applicaties zijn rijk aan functionaliteit en zijn gebouwd op het Salesforce platform. Ook moeten zij voldoen aan strenge veiligheidsnormen om beschikbaar te komen op de AppExchange.

Een van de beste AppExchange producten voor de zakelijke dienstverlening is KROW. Met deze applicatie voor urenregistratie & facturatie en projectmanagement van Salesforce heb je 1 oplossing ter ondersteuning van al je projecten en boekhouding. Wij geven je graag advies de mogelijkheden en helpen je met een vlekkeloze implementatie.

Als Salesforce partner voor de zakelijke dienstverlening begeleiden we je bij:

  • Het slim vastleggen van klantinformatie om effectievere campagnes te creëren, leads te genereren en kwalificeren, en projecten makkelijk over te dragen richting het salesteam.
  • Het automatiseren van salesprocessen in Salesforce en het verbeteren van  het accountmanagement — van eerste contactmoment tot en met facturering.
  • Een naadloze integratie van CRM, urenregistratie, projectbewaking, capaciteitsplanning, inkoop, facturatie en boekhouding.
  • Het verhogen van het serviceniveau en de tevredenheid van klanten en medewerkers.
“Managers hebben nu direct zicht op de relevante cijfers. Dankzij de dashboards hebben we informatie om sneller in te spelen op veranderingen en daardoor onze cliënten beter te bedienen.”

Sedgwick - wereldwijde leverancier van claims services

Growteq realiseerde succesvol projecten voor de volgende dienstverleners en adviesbureaus