Salesforce Community en Chatter

Samenwerking

Klanten verwerven is één, maar echt succes ontstaat als klanten bij je blijven. Als bedrijf wil je graag dicht bij je klant staan, en de technologie gebruiken die je daarbij helpt. Salesforce Community Cloud en Chatter zorgen ervoor dat je in contact blijft met je klant.

Community Cloud

Online selfservice-portalen voor klanten, partners of medewerkers zijn niet meer weg te denken voor de moderne organisatie. Verloopt een deel van je verkoop via partners? Dan kun je partners een webportaal bieden om partner leads in te dienen en opportunity-gegevens te delen. Maak je gebruik van Service Cloud? Dan kun je klanten een webportaal bieden om inzicht te geven in de status van hun vragen en kennisartikelen te delen.

Een selfservice-portaal biedt snelle en eenvoudige toegang tot voor de klant relevante gegevens, op het moment dat de klant die nodig heeft. Dit biedt hen gemak en bespaart jou tijd. Als organisatie biedt het de mogelijkheid om direct vanuit je CRM of Klantenservice omgeving te communiceren met de klant. Zo ben je altijd verbonden.

Growteq helpt je bij het optimaal inzetten van Community Cloud voor jouw organisatie. Aan de hand van je doelstellingen en doelgroep kijken we hoe Community Cloud de meeste toegevoegde waarde creëert. We dragen zorg voor de inrichting en bereiden je medewerkers middels een goede training voor op het gebruik van Community Cloud. Na livegang blijven we graag betrokken door middel van Beheer & Support. Reiken je ambities verder? Dan helpen we je graag je klant verder centraal te stellen door het toevoegen van bijvoorbeeld Marketing Automation.