Salesforce Service Cloud

Klantenservice

Onderzoek laat zien dat het zo’n 5 keer duurder is om nieuwe klanten aan te trekken dan bestaande te behouden. Service Cloud helpt je bij het bieden van snelle en persoonlijke klantenservice die ervoor zorgt dat klanten bij je blijven.

Salesforce Service Cloud

Service Cloud is een online klantenservice-oplossing waarmee klachten, vragen en verzoeken die opvolging behoeven, vanuit verschillende kanalen in één omgeving worden verzameld. Voorbeelden van kanalen zijn bijvoorbeeld web, chat, email en social media. Vanuit Service Cloud kunnen je medewerkers reageren met snelle en persoonlijke service, via elk kanaal en vanaf elk apparaat. Dit maakt het gemakkelijker om te voldoen aan de verwachtingen van de klant.

Service Cloud integreert naadloos met CRM (Sales Cloud), wat de samenwerking met verkoop en marketing stimuleert. Met behulp van een community, een webportaal, kunnen klanten hun eigen vragen afhandelen, zonder tussenkomst van een medewerker. Dit kan door bijvoorbeeld andere klanten of kennisartikelen te raadplegen.

Growteq helpt je bij het optimaal inzetten van Service Cloud voor jouw organisatie. Aan de hand van je doelstellingen en de sector waarin je opereert kijken we hoe Service Cloud de meeste toegevoegde waarde creëert. We dragen zorg voor de inrichting en bereiden je medewerkers middels een goede training voor op het gebruik van Service Cloud.

Na livegang blijven we graag betrokken door middel van Beheer & Support. Reiken je ambities verder? Dan helpen we je graag je klant verder centraal te stellen door het toevoegen van bijvoorbeeld Marketing Automation of CRM.

Meer weten over de mogelijkheden van de Salesforce Service Cloud?

Neem vrijblijvend contact met ons op voor een demo van Salesforce.

Maak kennis met onze Service Cloud specialist Willem Mulder

NEEM CONTACT OP