Geef je klanten inzicht en overzicht in relevante data.

Wij begrijpen dat elk bedrijf uniek is en zorgen daarom voor een volledig aanpasbare, veilige en geïntegreerde oplossing die past bij uw specifieke behoeften. Met een focus op verbeterde klanttevredenheid en retentie, stelt ons klantportaal u in staat om effectief te communiceren met uw klanten en uw bedrijf efficiënter en concurrerender te maken.

Wat is de meerwaarde van een klantportaal?

Blije klanten

Klanten hebben meer controle en inzicht in het klantproces. Het zorgt ervoor dat ze sneller bij facturen kunnen, hun orders in hun eigen tijd kunnen samenstellen en de verschillende opties kunnen uitzoeken.

Self-service

Customer support bespaart een hoop tijd en kan zich focussen op complexere klant problemen in plaats van het invoeren van orders en eenvoudige taken, zoals het opsturen van facturen en verzendinformatie.

Kosteneffectief

Veel mensen denken dat een bedrijfsspecifiek portaal complex is en gepaard gaat met hoge kosten, maar juist het tegenovergestelde is waar. Bij andere aanbieders krijgt u vaak meer functionaliteit dan nodig tegen hoge gebruikerskosten. Een investering met Growteq verdient zichzelf snel terug.

mijn.klantportaal.nl

Ook uw klanten verrassen met een op maat gemaakte omgeving waarin ze kunnen interacteren met uw bedrijf? Dat kan! U ziet hiernaast een voorbeeld van een klantportaal dat wij bouwden voor een transportbedrijf. Binnen dit portaal wordt ritteninformatie getoond evenals facturen, eerdere ritten, details en inzichten omtrent gebruik van de diensten. Interessant voor uw bedrijf? Neem contact op!

Klantportaal inzetten om orders te verzamelen

Eenvoudig klanten producten laten bestellen met prijsafspraken? En vrije toegang geven tot verschillende transportopties en configuratiemogelijkheden? Door een klantportaal in te zetten, kan dit allemaal werkelijkheid worden. Interessant voor uw bedrijf? Neem contact op!

Heeft u een klantportaal nodig?

Ons team van experts staat voor u klaar! Neem snel contact op!

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 50 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

Hoe ziet onze projectaanpak eruit?

Met behulp van een gedegen Functioneel Ontwerp (FO) wordt er een beeld geschetst van de gewenste situatie. Dit wordt uitgewerkt in korte stappen met zichtbare resultaten: in een sprint van ongeveer 1 maand zal er een tastbaar product worden opgeleverd. Het datawarehouse wordt daarmee per onderwerp steeds verder opgebouwd met data uit de onderliggende databronnen. De ontwikkeling van een fase bestaat uit de stappen in onderstaande schema. De verwachte doorlooptijd van ontwerp tot oplevering is per deelgebied ongeveer 4 weken vanaf de start.

Voorbereiding en Functioneel Ontwerp

In de voorbereidingsfase leggen we de requirements vast voor de realisatie. We brengen de gewenste analyses, rapporten en de belangrijkste queries in kaart, maken een inschatting van de kosten en baten en zetten de belangrijkste voordelen op een rij. We vertalen de behoeften naar een functioneel ontwerp dat als basis dient voor de ontwikkeling.

Realisatie deelontwerp

Nadat het eerste deelonderwerp is goedgekeurd door de stakeholders gaat onze datawarehouse architect aan de slag om de architectuur uit te tekenen en het datamodel te ontwerpen. Vervolgens gaat onze ontwikkelaar aan de slag met het opbouwen van de benodigde logica, het ontwikkelen van de sterschema’s en datamarts.

Validatie en Aanpassingen

Gezamenlijk met de belangrijkste eindgebruikers (key-user) nemen we de conceptinrichting door. Growteq levert voor deze activiteit een testplan waarmee de conceptinrichting functioneel wordt doorlopen. Daarnaast worden in de validatiefase eventueel benodigde aanpassingen en uitbreidingen doorgevoerd en de inrichting en ontwikkeling definitief opgeleverd. 

Livegang en Training op locatie

Dashboards en Datawarehouse komen beschikbaar na akkoord van de opdrachtgever. Gebruikers krijgen tijdens de training uitgebreide uitleg over Power BI en de specifieke inrichting voor de klant. Gebruikers zullen tijdens de training zelf aan de slag gaan in een oefenomgeving. Deze trainingen kunnen extern op locatie worden gegeven of op kantoor in Ridderkerk. 

Monitoring en Health Check

Na oplevering zorgt Growteq ervoor dat de koppelingen blijven werken en er automatische monitoring is op het dataverwerkingsproces. Hiermee borgen we de continuïteit van de informatievoorziening. Daarnaast adviseren we pro-actief over nieuwe ontwikkelingen en mogelijkheden om uw bedrijf nog beter te sturen.

Werk ook slimmer en sneller dan je branchegenoten!

Tijdens ons 10-jarige bestaan hebben wij meer dan 168 opdrachtgevers slimmer en sneller laten werken dan hun branchegenoten. Inmiddels hebben wij brede kennis opgedaan over de ins en outs van onderstaande branches. Zo implementeerden wij Salesforce en Business Intelligence solutions om processen te optimaliseren en inzicht te geven in bedrijfsprestaties.