Schoenfabriek van Bommel kiest Salesforce Service Cloud.

Met Salesforce Service Cloud wordt de klantenservice persoonlijk en to the point. Dat vermindert administratieve lasten en creëert een snelle, naadloze ervaring voor hun klanten. Daarmee heeft Van Bommel gekozen voor innovatie en flexibiliteit.

Salesforce Service Cloud

Duizenden klanten in 1 systeem

Inzicht in je gegevens

Efficiëntere serviceteams

Salesforce Service Cloud voor slimmere klantenservice

Voor Schoenfabriek Van Bommel heeft Growteq de bestaande Salesforce omgeving uitgebreid met de Service Cloud en een portal voor de eigen winkels. Hiermee wordt gefocust op betere en snellere afhandeling van cases van klanten en stroomlijning binnen de eigen winkels.

Excelente beleving en klantcontact

De retail- en consumentensector is in fundamentele transitie door veranderingen in klantgedrag en technologie. E-commerce groeit al jaren met dubbele cijfers wereldwijd. Het is dan ook van het grootste belang om je toegevoegde waarde voor het voetlicht te brengen en een uitmuntende service te verlenen. De bedrijven die in de toekomst succesvol zijn, begrijpen de kracht van hun merk en weten waartoe ze in staat zijn als ze samenwerken met de juiste partijen.

Toegepaste technieken

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud: de online klantenservice-oplossing. Met Salesforce Service Cloud bied je een efficiëntere klantenservice doordat medewerkers één compleet overzicht van de activiteit van klanten hebben. Vanuit hier kunnen je…
Meer informatie

Bekijk andere case studies.

Schoenfabriek Van Bommel

In 1734 startte de familie Van Bommel in Breda, met de productie van handgemaakte kwaliteitsschoenen. Momenteel leiden de broers Reynier, Floris en Pepijn van Bommel als 9e generatie het familiebedrijf. Een stukje Hollandse trots!