By loading this video, you agree to the privacy policy of Youtube.

Excelente beleving en klantcontact.

De retail en consumer -sector is in fundamentele transitie door veranderingen in klantgedrag en technologie. E-commerce groeit al jaren met dubbele cijfers wereldwijd. Het is dan ook van het grootste belang om je toegevoegde waarde voor het voetlicht te brengen en een uitmuntende service te verlenen. De bedrijven die in de toekomst succesvol zijn, begrijpen de kracht van hun merk en weten waartoe ze in staat zijn als ze samenwerken met de juiste partijen.

Meerwaarde creëren door digitalisering.

Excellente beleving en service vormen de basis van een succesvolle strategie voor retail- en handelsbedrijven. Het automatiseren van processen en samenbrengen van klantdata in een centraal platform maken dat mogelijk.

Onze consultants begeleiden je bij:

  • Rapportages en data-analyse.
    Deze voorzien je van de juiste inzichten. Dit gaat niet alleen over de effectiviteit van een bepaalde campagne, maar ook over trends in klantgedrag en de positie van het bedrijf ten opzichte van concurrenten.
  • Klantenservice verbeteren.
    Verbeter je klantenservice door een centrale customer service vastlegging over verschillende kanalen (social media, de telefoon of via email).
  • CRM koppelen.
    Koppel je CRM met de backoffice. Omdat er niet meer in verschillende systemen gekeken hoeft te worden, wordt efficiënter gewerkt en kan er slagvaardiger opgetreden worden in het verkoopproces.
  • Processen automatiseren.
    De processen worden zonder tussenkomst van een medewerker afgehandeld. Bijvoorbeeld het automatiseren van je orderproces. Dealers of klanten kunnen heel eenvoudig orders aanmaken en alle marketinginformatie vinden.
  • Relatiebeheer structureren.
    Breng je klanten 360 graden in beeld met alle beschikbare informatie. Denk aan de afspraken, het e-mailverkeer en bijvoorbeeld de uitgebrachte offertes.

Table du Sud rapporteert met Power BI.

Als jong en innovatief meubelbedrijf met een focus op maatwerk en design, had Table du Sud behoefte aan een geïntegreerd systeem om data uit verschillende bronnen samen te brengen. Uniek aan dit mooie bedrijf is dat zij zowel de productie, verkoop als logistiek volledig in eigen beheer hebben. Het combineren van data uit deze verschillende processen moet leiden tot bedrijfsbrede inzichten en snelheid om de verschillende bedrijfsonderdelen optimaal op elkaar aan te laten sluiten.

Trendfactory kiest Salesforce Sales Cloud.

De Sales Cloud stelt Trendfactory in staat eenvoudig leads vast te leggen, nieuwe klanten werven en het verkoopproces volgen. Taken zoals het bijwerken of inzien van klantgegevens en vastleggen van een gespreksnotitie kunnen snel en eenvoudig worden uitgevoerd vanaf elk verbonden apparaat.

Big Green Egg stuurt verkoop met Salesforce.

Voor Big Green Egg verzorgde Growteq de implementatie van de Salesforce Sales Cloud, om het verkoopproces sneller, efficiënter en gestructureerder te maken. Met de introductie van de Salesforce Sales Cloud beheren zijn hun relaties met klanten, prospects en partners nu vanaf één centraal platform.

Big Green Egg

Velthuizen Keukens kiest Business Intelligence.

Growteq heeft Velthuizen Keukens geholpen bij het implementeren van een datawarehouse en Business Intelligence (BI) oplossing, specifiek met behulp van Power BI. Hierdoor heeft Velthuizen Keukens direct inzicht gekregen in belangrijke verkoop- en servicecijfers via interactieve dashboards en rapportages. Deze implementatie heeft Velthuizen Keukens geholpen bij het faciliteren van hun groei en het bieden van een uitstekende klantenservice.

Datawarehouse

Net als 100+ anderen efficiënter werken?

Onze 45 experts gaan graag voor u aan de slag.

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 45 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!