Deze agri- en foodbedrijven maken al gebruik van onze BI en klantoplossingen:

Datagestuurd werken met integraal klantbeeld

Technologische ontwikkelingen hebben invloed op iedere sector en ieder bedrijf en dus vanzelfsprekend ook op bedrijven in agri- en foodsector. Ook in deze sector wordt veel data verzameld. Op basis van grote hoeveelheden data in combinatie met domeinkennis kunt je betere beslissingen nemen. Denk bijvoorbeeld aan beter inzicht in je productstromen, het productieproces en vormen van een integraal klantbeeld.

Innoveren met Salesforce voor een betere klantbeleving

Goed ingerichte klantprocessen zijn de sleutel tot een klantgericht bedrijf. Een bedrijf waar de klant centraal staat, brengt processen op één lijn om een naadloze, consistente en positieve ervaring te bieden. Growteq heeft uitgebreide ervaring in het optimaliseren van marketing-, sales- en serviceprocessen in de agri- en foodsector.

Zo implementeerden we verschillende oplossingen, waaronder Salesforce Sales Cloud en Service Cloud. Met Salesforce Communities hielpen we een internationale zuivelonderneming de interne samenwerking en die met business partners te verbeteren. Het biedt mogelijkheden om het aantal klant contact momenten te verhogen en draagt bij aan een betere klantbeleving.

Real-time sturing met een compleet overzicht van de KPI’s en rapportages

Als een partner voor bedrijven in de agri- en foodsector van elke omvang, helpen we om informatie te visualiseren en te verkennen om inzicht te genereren en betere data gestuurde beslissingen te nemen. Dit doen we met een innovatieve portfolio van BI producten en diensten.

Growteq realiseerde voor meerdere agri- en foodbedrijven (waaronder AGF) stuurinformatie dashboards. Deze Power BI dashboards bieden de mogelijkheid om op gestructureerde wijze data te onttrekken aan SAP, Microsoft Dynamics 365, Reflex, UNIT4, etc. Onze BI-oplossing bestaat uit een standaard set van KPI’s en BI rapportages, specifiek voor agri- en foodsector.

AGF-markt
Voor de AGF-markt worden er speciale aanvullingen toegevoegd aan het KPI dashboard. Hiermee kunnen dwarsdoorsnedes worden gemaakt van partijen, bijvoorbeeld om partijen door de tijd heen en per leverancier en klant te traceren. Het stelt u in staat marges en voorschotten te berekenen, zoals de Netto omzet en de Bruto- en Nettomarge per klant, artikel en artikeleigenschap.