Community management: succesvol samenwerken.

Verbinding en betrokkenheid met uw klanten, partners en medewerkers is nog nooit zo belangrijk geweest. Een communityplatform is een digitale plek voor deze doelgroep om met elkaar en de organisatie in contact te komen en te blijven. De doelen die je kunt behalen door de inzet van zo’n platform zijn uiteenlopend. Denk aan het faciliteren van klant-helpt-klant, het testen van nieuwe ideeën, partners elkaar laten ondersteunen en verder helpen of medewerkers efficiënter en transparanter laten samenwerken.

Community platformen voor online interactie

Klanten verwerven is één, maar echt succes ontstaat als klanten bij je blijven. Als bedrijf wil je graag dicht bij je klant staan, en de technologie gebruiken die je daarbij helpt. Onze Community oplossingen zorgen ervoor dat je in contact blijft met je klant. Kenmerken van onze Community oplossingen:

  • Online samenwerking tussen klanten, partners en werknemers
  • Beschikbaar vanaf elk plek en elk apparaat (cloud)
  • Aanbieden gepersonaliseerde informatie aan klanten
  • Integreer je community met gegevens van andere systemen (waaronder CRM)
  • Beheer je community en gebruik dashboards om customer engagement te meten
  • Laat de partnerverkopen groeien door online samen te werken met distributeurs

Deze bedrijven maken al gebruik van onze sales en community oplossingen:

Starten met Community management?

Growteq biedt volledige automatiseringsoplossingen voor Community management. Wij helpen u graag met een laagdrempelige en snelle start om uw eerste community op te zetten.

Bel of mail ons voor een online kennismaking met demo.

Mensen zochten ook naar

Menu