Procesoptimalisatie en beheersing.

De zakelijke dienstverlening blijft het goed doen. Al jaren op rij groeit de sector. Nieuwe medewerkers zijn nauwelijks te vinden en klantverwachtingen nemen alsmaar toe. Vaak zijn er nog meerdere applicaties in gebruik voor planning, projectadministratie, facturatie en CRM. Daarnaast veranderen betaalmethoden en wordt er steeds vaker gekozen voor een abonnementsmodel met maandelijkse of periodieke betalingen. Door werkprocessen efficiënt en effectief in te richten kunnen dienstverleners veel voordeel behalen. Het verhogen van de scoringskans van offertes aan de voorkant én het verkorten van doorlooptijden van je facturatieproces aan de achterkant.

Interne processen verbeteren en de dienstverlening innoveren.

Growteq helpt je bij het runnen van je zakelijke dienstverlening. Dit doen we door het centraal stellen van klanten in een CRM-gebaseerd klantportaal. Hiermee automatiseer met één geïntegreerde oplossing je administratieve processen. Met de uitgebreide integratie mogelijkheden wordt voorkomen dat er onnodig gegevens overgetypt moeten worden vanuit CRM- of naar facturatiepakketten. Business Intelligence is een standaard onderdeel van onze oplossingen. Met de interactieve dashboards weet je altijd hoe je er vandaag de dag voorstaat. Zo bieden we KPI dashboards voor sales, projecten en de financiële performance.

Business Intelligence voor ZLM Verzekeringen.

ZLM Verzekeringen had een versnipperd rapportagelandschap. Er werden verschillende tools ingezet, vaak direct op de databron, en ook speelde Excel nog een grote rol in de besluitvorming. Kenmerkend voor een verzekeraar als ZLM was het grote belang dat werd gehecht aan de veiligheid en vertrouwelijkheid van data. Een verzekeraar beschikt over veel privacygevoelige informatie en men wil daar uiterst zorgvuldig mee omgaan. Een BI-oplossing in de (publieke) Cloud was dan ook geen optie voor ZLM.

PRé Sustainability verbetert de klantenservice met behulp van Growteq.

Dankzij de implementatie van Salesforce bij PRé Sustainability wordt de support voor klanten wereldwijd veel efficiënter en effectiever. PRé kan de antwoordtijden verkorten en de biedt klanten uitstekende self-service mogelijkheden. Betere digitale processen zullen dan ook leiden tot hogere klanttevredenheid.

PRé Sustainability

Uniserver kiest Salesforce Sales Cloud.

De Sales Cloud stelt Uniserver in staat eenvoudig leads vast te leggen, nieuwe klanten werven en het verkoopproces volgen. Taken zoals het bijwerken of inzien van klantgegevens en vastleggen van een gespreksnotitie kunnen snel en eenvoudig worden uitgevoerd vanaf elk verbonden apparaat.

Data-analyse en Audit- en Accountancy dashboards.

Growteq ondersteunt vele accountantskantoren op het gebied van (data) analyse- en rapportagevraagstukken. Ons Accountancy Services datawarehouse is gekoppeld aan veelgebruikte programma’s binnen de accountancysector (waaronder Caseware, AFAS, UNIT4 en Dynamics). Hierdoor is de aanlevering volledig gestandaardiseerd, zodat geen tijd verloren gaat aan mapping of duiding. De gegevens worden vervolgens via dashboards en rapportages inzichtelijk gemaakt. Standaard bieden we template-dashboards aan zoals het Audit dashboard, het Samenstel dashboard en het Adviseurs dashboard dat is ingericht voor samenspreking met de klant van het accountantskantoor.

Datawarehouse

Net als 100+ anderen efficiënter werken?

Onze 50 experts gaan graag voor u aan de slag.

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 50 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!