PRé Sustainability
PRé Sustainability is de afgelopen jaren hard gegroeid en nam in 2022 contact op met Growteq op zoek naar een modern, efficiënt systeem voor het beheren en beantwoorden van klantvragen.
PRé Sustainability is de afgelopen jaren hard gegroeid en nam in 2022 contact op met Growteq op zoek naar een modern, efficiënt systeem voor het beheren en beantwoorden van klantvragen.
PRé Sustainability ondersteunt wereldwijd bedrijven bij het verduurzamen van hun productieprocessen en de levenscycli van hun producten. Dit doen ze met behulp van de door hen ontwikkelde LCA software die bedrijven als Nike en Procter & Gamble inzicht geeft in de cijfermatige onderbouwing voor het verduurzamen van productieprocessen. Hierdoor kunnen deze bedrijven op basis van feiten keuzes maken die bijdragen aan een betere wereld.
PRé Sustainability is de afgelopen jaren hard gegroeid en nam in 2022 contact op met Growteq op zoek naar een modern, efficiënt systeem voor het beheren en beantwoorden van klantvragen. Dit waren de criteria:
Het bedrijf besloot om een Help Center te bouwen met Salesforce Experience Cloud (voorheen Community Cloud) en Salesforce Knowledge. Met deze oplossing konden ze eenvoudig een centrale locatie creëren waar support kan worden verleend en klantvragen beheerd en beantwoord.
Dankzij de implementatie van het Help Center met Salesforce Service Cloud, Experience Cloud en Knowledge wordt de support voor klanten wereldwijd veel efficiënter en effectiever. PRé Sustainability kan de antwoordtijden verkorten en de biedt klanten uitstekende self-service mogelijkheden. Betere digitale processen zullen dan ook leiden tot hogere klanttevredenheid. Daarnaast zal de oplossing een positief effect hebben op de medewerkerstevredenheid, vanwege het gemak waarmee klantinformatie en kennis beschikbaar is voor medewerkers. Door een beter inzicht in de gegevens rondom klantgesprekken, zoals gespreksonderwerpen en gesprekstijden kunnen procesverbeteringen worden gerealiseerd.