“De implementatie van Salesforce is een belangrijke mijlpaal voor Innova. We verwachten hiermee onze huidige en toekomstige klanten nog centraler te kunnen stellen in onze dienstverlening. In juli zijn we met een eerste versie live gegaan. Onze klantenservice voor Gewoon Energie klanten werkt sindsdien via Salesforce. Ondanks dat we moeten wennen aan de nieuwe werkwijze groeit het enthousiasme. Dit is mede de verdienste van onze partner, Growteq, die de implementatie doet. Growteq heeft Salesforce al vaker in de Energiemarkt geïmplementeerd waardoor we een vliegende start konden maken. Er is nog veel te doen om volledig over te gaan op Salesforce met onze marketing, sales en klantenservice voor al onze merken. Samen met Growteq ben ik ervan overtuigd dat het gaat lukken en verwacht ik dat we de resultaten van de transitie snel terug zullen zien in onze doelstellingen voor klantengroei en klanttevredenheid.”
Innova Energie kiest voor de kracht van Salesforce, Exact & Ecedo.
De keuze voor Salesforce betekent een nieuwe stap vooruit in de klantgerichtheid van Innova, aangezien het bedrijf streeft naar een 360-graden klantbeeld om haar serviceverlening te verbeteren.