The Social Hub kiest Salesforce.

The Social Hub is een ambitieuze en snelgroeiende hotelketen die als doel heeft om de best mogelijke omgeving te creëren voor studenten en ze te helpen de wereld te veranderen! Niet alleen met de zorgvuldig ontwerpen hotels en kamers, maar ook door de gedeelde community faciliteiten en activiteiten. De implementatie van Salesforce stelt henin staat stelt om ‘de beste omgeving voor studenten’ te creëren.

Salesforce Clouds

Eén geïntegreerd platform

Flexibel en schaalbaar

Moderne app voor mobiel

Salesforce als katalysator voor innovatie en groei

The Social Hub is een snelgroeiende, internationale organisatie met ambitie. Wie wil groeien, heeft een modern, flexibel en schaalbaar platform nodig. Salesforce bleek het juiste platform: robuust als het gaat om capaciteit en veiligheid, flexibel als het gaat om vernieuwing en uitbreidingen.

Growteq heeft voor de The Social Hub een brede set aan implementaties verzorgd op het Salesforce platform, van een Community voor studenten tot een onderhouds- en inspectie app voor de Technische Dienst. Ook werd de Sales Cloud ingezet om de sales te structureren en zijn er integraties met verschillende technische systemen om zo de juiste data op de juiste plek inzichtelijk te hebben.

The Social Hub heeft nu een flexibel, schaalbaar platform voor interacties met klanten, geïntegreerd met hun backend systemen en de onderhouds- en inspectie app.​ Om de commerciële groei in goede banen te leiden, dienen de onderliggende technologie en bedrijfsprocessen mee te groeien met de veranderende behoeften van de organisatie. De schaalbare oplossingen van Salesforce faciliteren deze groei op uitstekende wijze.

Excelente beleving en klantcontact

De retail- en consumentensector is in fundamentele transitie door veranderingen in klantgedrag en technologie. E-commerce groeit al jaren met dubbele cijfers wereldwijd. Het is dan ook van het grootste belang om je toegevoegde waarde voor het voetlicht te brengen en een uitmuntende service te verlenen. De bedrijven die in de toekomst succesvol zijn, begrijpen de kracht van hun merk en weten waartoe ze in staat zijn als ze samenwerken met de juiste partijen.

Toegepaste technieken

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Experience Cloud

Salesforce Experience Cloud (voorheen Community Cloud): verbind klanten, partners en werknemers. Klanten verwerven is één, maar echt succes ontstaat als klanten bij je blijven. Als bedrijf wil je graag dicht…
Meer informatie
Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud: de centrale plek voor al je klantgegevens. De Sales Cloud stelt je in staat eenvoudig leads vast te leggen, nieuwe klanten werven en het verkoopproces volgen. Taken…
Meer informatie
Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud: de online klantenservice-oplossing. Met Salesforce Service Cloud bied je een efficiëntere klantenservice doordat medewerkers één compleet overzicht van de activiteit van klanten hebben. Vanuit hier kunnen je…
Meer informatie

Bekijk andere case studies.

The Social Hub

The Social Hub is een hybride hotelconcept dat zich richt op studenten en hotelgasten. Na groot succes in Nederland zijn er inmiddels vestigingen in Europese steden als Parijs, Florence en Barcelona. Het concept? Een mooie locatie in de centra van studentensteden, waar studenten voor een commerciële prijs – ‘gemiddeld 850 euro per maand’ – tien maanden lang een gezellige kamer kunnen huren. In de zomermaanden worden de kamers verhuurd als hotel.