Salesforce Marketing Cloud en Pardot

Salesforce Marketing Cloud & Account Engagement: Realiseer pipeline doelstellingen.

Salesforce Marketing Cloud is het B2C-marketing automation platform van Salesforce. Het is ideaal voor het versturen van gepersonaliseerde e-mails op grote schaal, gebaseerd op klantgedrag en profieldata.

Account Engagement (voorheen Pardot) is het B2B-platform van Salesforce. Het stelt marketing- en salesteams in staat om leads te genereren, nurturen en converteren. Dankzij de naadloze integratie met met Sales Cloud en Service Cloud werk je efficiënt van lead nurturing tot lead conversion.

Ervaring met Salesforce Marketing Cloud?
Dat hebben onze 53 experts zeker!

Wij hebben in 10 jaar 532 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 168 klanten.
Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

Marketing Cloud & Account Engagement

Growteq helpt je bij het optimaal inzetten van Salesforce Marketing Cloud en Account Engagement. We begeleiden de initiële inrichting, inclusief koppeling met Sales Cloud of Service Cloud. E-mailsjablonen, geautomatiseerde journeys, landing pages en lead nurturing flows richten we technisch in op basis van jouw datastructuur. Ook integreren we first- en zero-party data voor gepersonaliseerde campagnes met hoge conversie.

Voor Account Engagement richten we lead scoring en grading slim in, zodat sales zich kan focussen op de meest kansrijke leads. Daarnaast automatiseren we lead handover-processen en zorgen we voor een naadloze aansluiting met je CRM. Na livegang bieden we ondersteuning via beheer, monitoring en support.

De funtionaliteiten van Salesforce Marketing Cloud:

Filter leads

Leads segmenteren op relevante kenmerken.

Identificeer hot leads

Hot leads scoren en classificeren.

Geef een score

Leadscores op basis van gedrag en interactie.

Voed leads relevante content

Relevante content voor nurturing.

Bouw e-mailsjablonen

Gebruiksvriendelijke sjablonen ontwerpen.

Automatische leadtoewijzing

Leads automatisch toewijzen aan sales.

Salesforce implementeren: zo pak je het aan

Ga je werken met Salesforce-software? Dat is nu al je beste beslissing van het jaar! Een goede implementatie is het halve werk. Om je alvast aan het denken te zetten, hebben wij een Salesforce implementatiegids geschreven. Dat heeft als voordelen dat je:

Weet wat belangrijk is bij de selectie en implementatie.

De Salesforce implementatie organiseert om fouten te voorkomen.

Onmisbare adviezen, tips en checklists toe kunt passen.

Betere keuzes zult maken over integraties met andere bedrijfssoftware.

Net als veel andere organisaties dit handboek inzet bij je Salesforce implementatietraject.

Je hoeft je gegevens niet achter te laten.

BRANCHES

Werk effectiever en efficiënter dan je branchegenoten.

Growteq hielp al meer dan 168 opdrachtgevers effectiever en efficiënter werken dan hun branchegenoten. Daardoor hebben wij brede kennis opgedaan over de ins en outs van verschillende branches. Zo implementeerden wij Salesforce en Business Intelligence solutions om processen te optimaliseren en inzicht te geven in bedrijfsprestaties.