Salesforce Service Cloud

Salesforce Service Cloud: de online klantenservice-oplossing.

Met Salesforce Service Cloud bied je een efficiëntere klantenservice doordat medewerkers één compleet overzicht van de activiteit van klanten hebben. Vanuit hier kunnen je medewerkers reageren met snelle en persoonlijke service, via elk kanaal en vanaf elk apparaat. Ook integreert het je klantenservice met sociale netwerken en biedt een selfservice klantenportal en knowledge base.

Ervaring met Salesforce Service Cloud?
Dat hebben onze 53 experts zeker!

Wij hebben in 10 jaar 532 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 168 klanten.
Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

Salesforce Service Cloud: een gestroomlijnd serviceproces

Growteq helpt je bij het optimaal inzetten van Salesforce Service Cloud voor jouw organisatie. Op basis van je doelstellingen en sector bepalen we waar de meeste waarde te behalen is. We verzorgen de inrichting, inclusief omnichannel routing, case management en automatisering via flows. Onze stapsgewijze implementatieaanpak zorgt voor snelle livegang met minimale onderbreking. Als ervaren Salesforce-partner hebben we tal van serviceafdelingen geholpen hun klantinteractie te optimaliseren met Service Cloud. Dankzij onze hands-on ervaring weten we precies hoe we technologie kunnen vertalen naar efficiëntere supportprocessen en tevreden klanten.

De voordelen:

360 graden klantbeeld

Gebruiksvriendelijke en uniforme weergave van elke klantinteractie.

Inzicht

Monitor bestellingen en serviceverzoeken van klanten op één plaats.

Optimale klantervaring

Creëer een slimmere en persoonlijkere klantervaring.

Support

Directe ondersteuning voor klanten met een selfservice portal.

Altijd bereikbaar

Stel je team in staat om te antwoorden via elk kanaal, op elk moment.

Efficiëntie

Automatiseer terugkerende taken en verhoog de productiviteit.

Salesforce implementeren: zo pak je het aan

Ga je werken met Salesforce-software? Dat is nu al je beste beslissing van het jaar! Een goede implementatie is het halve werk. Om je alvast aan het denken te zetten, hebben wij een Salesforce implementatiegids geschreven. Dat heeft als voordelen dat je:

Weet wat belangrijk is bij de selectie en implementatie.

De Salesforce implementatie organiseert om fouten te voorkomen.

Onmisbare adviezen, tips en checklists toe kunt passen.

Betere keuzes zult maken over integraties met andere bedrijfssoftware.

Net als veel andere organisaties dit handboek inzet bij je Salesforce implementatietraject.

Je hoeft je gegevens niet achter te laten.

BRANCHES

Werk effectiever en efficiënter dan je branchegenoten.

Growteq hielp al meer dan 168 opdrachtgevers effectiever en efficiënter werken dan hun branchegenoten. Daardoor hebben wij brede kennis opgedaan over de ins en outs van verschillende branches. Zo implementeerden wij Salesforce en Business Intelligence solutions om processen te optimaliseren en inzicht te geven in bedrijfsprestaties.