Service Automation

Service management: verhoog de klanttevredenheid.

Klanten verwachten een snelle, kwalitatieve én persoonlijke dienstverlening. Service Automation is de technologie die bedrijven helpt om de kwaliteit en snelheid van het klantenserviceproces verbeteren. Bedrijven die dit in een goed stadium toepassen, meten hoge klanttevredenheid.

Ervaring met service automation?
Dat hebben onze 53 experts zeker!

Wij hebben in 10 jaar 532 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 168 klanten.
Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

Geef je (field) service team de juiste tools

Met onze Service automation oplossingen ondersteunen we alle facetten van service-aanvragen, van de registratie en de afhandeling van een case tot het bijhouden van het servicecontract voor elke klant. Dit valt onder te verdelen in twee hoofdcategorieën:

Customer Service Automation

Goed werkende Customer Service Automation bespaart tijd voor de medewerkers. Prioriteren met behulp van automatische toewijzing van de tickets is een stuk makkelijker geworden. Bovendien hebben ze direct toegang tot de klantdata omdat de software een onderdeel van het CRM-systeem is of is gekoppeld aan het CRM-systeem.

Field Service Automation

Field Service Automation wijst automatisch tickets toe aan buitendienstmedewerkers. Het zijn bijvoorbeeld monteurs van een reparatiebedrijf die bij mensen thuis langsgaan. Field Service Automation organiseert de planning van afspraken, maar houdt ook de voorraad van de monteur bij. Wanneer het CRM-systeem is gekoppeld aan het ERP-systeem, kan bij een tekort meteen nieuwe voorraad besteld worden.

Salesforce implementeren: zo pak je het aan

Ga je werken met Salesforce-software? Dat is nu al je beste beslissing van het jaar! Een goede implementatie is het halve werk. Om je alvast aan het denken te zetten, hebben wij een Salesforce implementatiegids geschreven. Dat heeft als voordelen dat je:

Weet wat belangrijk is bij de selectie en implementatie.

De Salesforce implementatie organiseert om fouten te voorkomen.

Onmisbare adviezen, tips en checklists toe kunt passen.

Betere keuzes zult maken over integraties met andere bedrijfssoftware.

Net als veel andere organisaties dit handboek inzet bij je Salesforce implementatietraject.

Je hoeft je gegevens niet achter te laten.

BRANCHES

Werk effectiever en efficiënter dan je branchegenoten.

Growteq hielp al meer dan 168 opdrachtgevers effectiever en efficiënter werken dan hun branchegenoten. Daardoor hebben wij brede kennis opgedaan over de ins en outs van verschillende branches. Zo implementeerden wij Salesforce en Business Intelligence solutions om processen te optimaliseren en inzicht te geven in bedrijfsprestaties.

Wellicht herkent u een van deze vraagstukken.

Inmiddels hebben wij ruime ervaring opgedaan met customer engagement. Wij staan ook u graag te woord bij vragen of opmerkingen.