Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

Gemeente Roermond
Roy Davidts
Business controller sociaal domein

Voor mij was het werken met data eerlijk gezegd een ver-van-mijn-bed-show. Uit de gesprekken met Growteq werd wel duidelijk dat zij er veel ervaring hebben en ons meer inzicht konden verschaffen op een zeer efficiënte wijze. Daarom zijn we de uitdaging aangegaan, en dat met mooi resultaat!

Visser en Visser
Wilbert Snoei RA
Director Audit

Met 12 vestigingen en meer dan 400 medewerkers behoort Visser en Visser tot de snelst groeiende accountantskantoren van Nederland. Dankzij Growteq verbeteren we de dienstverlening aan onze klanten en de efficiency in het controleproces. We bieden een gestructureerde manier om documenten aan te leveren. Daarnaast kunnen we de voortgang monitoren en voldoen we aan de hoogste security en privacy standaarden.`

SPO Utrecht
Hennie Leene
Groepscontroller

Growteq heeft zich als echte kennispartner laten zien en weet alle ins en outs van AFAS. De wijze waarop de data geïmporteerd en gemodelleerd is maakt de oplossing robuust en toekomstvast. De op maat gemaakte KPI dashboards zorgen ervoor dat we dichter bij de informatie kunnen zitten om betere beslissingen te nemen.

Innova Energie
Sebastiaan Chow
IT-manager

De implementatie van Salesforce is voor Innova een grote stap richting klantgerichtere dienstverlening. We zijn gestart met onze klantenservice voor Gewoon Energie en zien nu al meer grip en groeiend enthousiasme. Dankzij de ervaring van Growteq binnen de energiemarkt zijn we snel uit de startblokken. De volledige overstap naar Salesforce volgt stap voor stap – en samen gaan we voor meer klanttevredenheid en groei.

Eteck B.V.
Cees Verloop
Algemeen directeur 2006-2019

Dankzij Growteq hebben we alle projectrapportages volledig geautomatiseerd in interactieve dashboards. Onderdeel hiervan was een robuust Datawarehouse met budgettering en forecasting functionaliteit. Wij hebben nu altijd actueel inzicht waarde en ontwikkelingen binnen ieder project.

Heros Sluiskil
Gert-Jan Kolijn
Projectleider

Het dashboard is gebruikersvriendelijk en je hebt er geen ingewikkelde training voor nodig. Ik ben er enorm blij mee: we kunnen ons managementteam nu nog beter ondersteunen in het beleid, omdat we nu goed gefundeerde, vrijwel real time stuurinformatie hebben over onze primaire bedrijfsprocessen.

Kinderopvang ZIEN
Byung Oberink
Algemeen directeur

Een kind kan de was doen met de nieuwe KPI dashboards die Growteq heeft ontwikkeld voor Kinderopvang ZIEN! Een krachtige informatiearchitectuur i.c.m. met gebruiksvriendelijke KPI dashboards verbeteren de dagelijks sturing voor de vestigingen en geeft de directie de juist strategische informatie om beslissingen te nemen.

Vandebron
Arno van den Berg
CTO

De doelstelling van Vandebron is om onze groene duurzame voetdruk op de energiemarkt te vergroten. Disruptieve en snelle ontwikkelingen zijn daarbij erg belangrijk en Growteq is sinds het begin de partner die ons hierin op het gebied van Salesforce ondersteunt. Bij Vandebron heeft Growteq geholpen om middels Salesforce Service Cloud de klantenservice van Vandebron te laten groeien, zowel in kwaliteit en kwantiteit. De klantenservice van Vandebron wordt al jaren als hoogste beoordeeld.

Blauwhoed
Ernst Peeman
Financieel Directeur

We kunnen voortaan gericht sturen op financiële KPI’s, maar ook kosten en winsten van te ontwikkelen projecten valideren. Zo’n tool maakt ons werk zeker nóg mooier. En ja, natuurlijk levert dit ook geld op.