Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

SPO Utrecht
Hennie Leene
Groepscontroller

Growteq heeft zich als echte kennispartner laten zien en weet alle ins en outs van AFAS. De wijze waarop de data geïmporteerd en gemodelleerd is maakt de oplossing robuust en toekomstvast. De op maat gemaakte KPI dashboards zorgen ervoor dat we dichter bij de informatie kunnen zitten om betere beslissingen te nemen.

Gemeente Stadsknaal
Harold Zijlstra
Teamleider KCC

Het CRM van Salesforce is modulair opgebouwd. Het kan precies gevormd worden naar onze wensen en behoeften en brengt onze publieke dienstverlening naar een hoger niveau.

Big Green Egg
Regional sales manager

Wie kent ons niet? De groene barbecues in de vorm van een ei, ontworpen om van smaak en beleving iets bijzonders te maken. Met de implementatie van Salesforce Sales Cloud hebben we ons verkoopproces versneld en gestructureerd, wat heeft geleid tot een verbeterde klantervaring. Ook ons partnerkanaal heeft dankzij deze stap een stevige groei doorgemaakt.

Schade-expertisebureau Sedgwick
Jaap-Willem Platschorre
CFO

Managers hebben nu direct zicht op de relevante cijfers voor de aansturing. Dankzij de KPI dashboards hebben we informatie om sneller in te spelen op interne en externe veranderingen. Hierdoor kunnen we onze cliënten beter te bedienen.

Koninklijke Euser
Bas Euser
Directeur

We zijn goed in hard werken en de mouwen opstropen en groeiden op kracht. Maar als je van buiten zo hard groeit, is het essentieel dat ook je interne organisatie meegroeit. Processen en systemen moeten goed ingericht zijn en ook de bedrijfscultuur wil je vasthouden. We zochten naar goede mensen om ons heen die ons konden helpen met de juiste systemen, maar ook een partij die bij ons past. De instelling die ik heb naar onze klanten toe, zoek ik ook in de partij waarmee ik samenwerk.

Oranje Services
Arno Bosmans
Algemeen directeur

Growteq heeft een directe koppeling ontwikkeld waarmee data uit UNIT4 Multivers Online wordt gehaald en vervolgens ingelezen wordt in Power BI. Aanpassingen in de primaire administratie in UNIT4 – in de huidige verslagperiode of een doorgevoerde correctie in het verleden – worden bij het verversen direct verwerkt in het nieuwe dashboard van Oranje Services.

Kinderopvang ZIEN
Byung Oberink
Algemeen directeur

Een kind kan de was doen met de nieuwe KPI dashboards die Growteq heeft ontwikkeld voor Kinderopvang ZIEN! Een krachtige informatiearchitectuur i.c.m. met gebruiksvriendelijke KPI dashboards verbeteren de dagelijks sturing voor de vestigingen en geeft de directie de juist strategische informatie om beslissingen te nemen.

Vandebron
Arno van den Berg
CTO

De doelstelling van Vandebron is om onze groene duurzame voetdruk op de energiemarkt te vergroten. Disruptieve en snelle ontwikkelingen zijn daarbij erg belangrijk en Growteq is sinds het begin de partner die ons hierin op het gebied van Salesforce ondersteunt. Bij Vandebron heeft Growteq geholpen om middels Salesforce Service Cloud de klantenservice van Vandebron te laten groeien, zowel in kwaliteit en kwantiteit. De klantenservice van Vandebron wordt al jaren als hoogste beoordeeld.

Growteq
Gerard Baarssen
Teamleider Business Intelligence

“Onze samenwerking met Merford is een prachtig voorbeeld van hoe we willen samenwerken met onze klanten. We hebben hier laten zien dat we niet alleen leverancier zijn, maar een partner die meedenkt in het hele proces. Merford was al druk bezig met datavraagstukken, maar hadden behoefte aan een ervaren gids om de uitdagingen in kaart te brengen. Samen hebben we de handen ineengeslagen en zijn we als één team opgetrokken. Onze rol ging verder dan alleen adviseren; we hebben Merford meegenomen, begeleid en opgeleid. Het resultaat is een succesvolle aanpak van hun datavraagstukken en een duidelijk bewijs van onze toegevoegde waarde als betrouwbare partner.”