Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

Growteq
Wim van der Giessen
Partner - Salesforce Overheid

Wim van der Giessen, partner bij Growteq en verantwoordelijk voor Salesforce, vertelt hoe Van Bommel de werkvloer zover kreeg om de digitalisering te omarmen: ”Pepijn heeft het vermogen om complexe processen eenvoudig uit te leggen. Dat heeft, naast de platte structuur van het bedrijf, bijgedragen aan het succes van de implementatie. Pepijns ideeën zijn door zijn collega’s heel goed geadopteerd.” Wim benadrukt verder het belang van kwaliteit in elk detail van de samenwerking. “Van Bommel staat voor sublieme kwaliteit. Dat moet ook in de klantbeleving zitten. Alles moet top zijn, zelfs een klein detail zoals de juiste vertaling van een beoordelingsformulier.”

Big Green Egg
Regional sales manager

Wie kent ons niet? De groene barbecues in de vorm van een ei, ontworpen om van smaak en beleving iets bijzonders te maken. Met de implementatie van Salesforce Sales Cloud hebben we ons verkoopproces versneld en gestructureerd, wat heeft geleid tot een verbeterde klantervaring. Ook ons partnerkanaal heeft dankzij deze stap een stevige groei doorgemaakt.

Siemens Gamesa Renewable Energy
Stef Lauwers
Operations Manager Service Onshore

With the Inspection Tracker application, we now have a uniform inspection and registration process across multiple locations. It allows us to reduce steps and enables field workers to spend more time on what matters.

Falco Lines
Danny de Deugd
Managing Director

Dankzij het dataplatform dat stuurinformatie creëert en ontsluit en dat door Growteq is gebouwd, zijn we schaalbaar als organisatie. Dit alles maakt dat ik geen sores aan mijn hoofd heb op de werkvloer en kan focussen op onze ambities. Ik hou van die drive. Het trekt ook nieuwe mensen aan. Dankzij Growteq kan ik mijn mensen nu zo faciliteren dat zij hun werk perfect kunnen doen. Ik word daar gelukkig van; En zeker ook van Growteq als innovatiepartner.

De Doelen
Talitha Voolstra

Wie Rotterdam zegt, zegt de Doelen – hét concert- en congresgebouw van de stad. Met de inzet van Salesforce zijn we binnen onze afdelingen Evenementenwerving en Steunfonds beter in staat om marketing- en verkoopprocessen te structureren en te optimaliseren. Dat geeft ons meer grip op relaties en maakt gerichte communicatie een stuk eenvoudiger.

Personato
Mykel Kusters
Financieel Directeur

Pesonato maakt gebruik Microsoft Power BI om gegevens uit de recruiting software van Bullhorn te visualiseren en op een intuïtieve, nieuwe manier samen te werken. Growteq ondersteunde bij het importeren en valideren van de data en het aanmaken van de eerste rapporten en visualisaties.

Visser en Visser
Wilbert Snoei RA
Director Audit / International Business

Wij wilden verschillende KPI’s voor alle verschillende vennootschappen inzichtelijk maken via dashboards. Voor onze relatiemanagers is het van groot belang om over de verschillende vennootschappen heen klantgegevens interactief en in real-time te analyseren.

Innova Energie
Sebastiaan Chow
IT-manager

De implementatie van Salesforce is voor Innova een grote stap richting klantgerichtere dienstverlening. We zijn gestart met onze klantenservice voor Gewoon Energie en zien nu al meer grip en groeiend enthousiasme. Dankzij de ervaring van Growteq binnen de energiemarkt zijn we snel uit de startblokken. De volledige overstap naar Salesforce volgt stap voor stap – en samen gaan we voor meer klanttevredenheid en groei.

Judith Ursem
Senior Project Manager

Sakura heeft gekeken naar meerdere BI-oplossingen, maar kwam snel tot de conclusie dat QlikSense het meest fexibel met alle beschikbare data kon omgaan. Growteq beschikt over de juiste kennis van Qlik Sense en kon onze business- behoefte vertalen naar concrete dashboards.