Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

Vandebron
Arno van den Berg
CTO

De doelstelling van Vandebron is om onze groene duurzame voetdruk op de energiemarkt te vergroten. Disruptieve en snelle ontwikkelingen zijn daarbij erg belangrijk en Growteq is sinds het begin de partner die ons hierin op het gebied van Salesforce ondersteunt. Bij Vandebron heeft Growteq geholpen om middels Salesforce Service Cloud de klantenservice van Vandebron te laten groeien, zowel in kwaliteit en kwantiteit. De klantenservice van Vandebron wordt al jaren als hoogste beoordeeld.

Schade-expertisebureau Sedgwick
Jaap-Willem Platschorre
CFO

Managers hebben nu direct zicht op de relevante cijfers voor de aansturing. Dankzij de KPI dashboards hebben we informatie om sneller in te spelen op interne en externe veranderingen. Hierdoor kunnen we onze cliënten beter te bedienen.

Uniserver
Emile Schouwstra.
Commercieel directeur

Tijdwinst en een consistente kwaliteit van onze offertes zijn het resultaat. Ik zie onze mensen nu met nog meer  plezier werken, omdat Salesforce hen inzicht geeft in data en nuttige gegevens. Compliance, performance en prijs zijn belangrijk als je een speler van formaat wilt zijn. Deze zaken kunnen wij nu dankzij Growteq garanderen. Deze partij snapt ook hoe belangrijk inzicht en soepele werkprocessen zijn en hoe groot de impact is als zaken niet optimaal werken.

Gemeente Roermond
Roy Davidts
Business controller sociaal domein

Voor mij was het werken met data eerlijk gezegd een ver-van-mijn-bed-show. Uit de gesprekken met Growteq werd wel duidelijk dat zij er veel ervaring hebben en ons meer inzicht konden verschaffen op een zeer efficiënte wijze. Daarom zijn we de uitdaging aangegaan, en dat met mooi resultaat!

BigBrother International
Marc Brands
Manager Major Accounts

De specialisten van Growteq hebben niet alleen praktijkervaring met Power BI maar ook veel kennis van de database structuur van Syntess. Zo kunnen zij ons heel gericht ondersteunen bij het toepassen van KPI-dashboards in onze organisatie.

Visser en Visser
Wilbert Snoei RA
Director Audit / International Business

Wij wilden verschillende KPI’s voor alle verschillende vennootschappen inzichtelijk maken via dashboards. Voor onze relatiemanagers is het van groot belang om over de verschillende vennootschappen heen klantgegevens interactief en in real-time te analyseren.

Velthuizen keukens
Johan van Velthuizen
Algemeen Directeur

Ik kijk dagelijks op mijn telefoon naar de dashboards. Deze worden twee keer per dag geüpdate en tonen direct alle cijfers waarin ik geïnteresseerd ben, zoals de verkoopomzet en marge.

Heros Sluiskil
Gert-Jan Kolijn
Projectleider

Het dashboard is gebruikersvriendelijk en je hebt er geen ingewikkelde training voor nodig. Ik ben er enorm blij mee: we kunnen ons managementteam nu nog beter ondersteunen in het beleid, omdat we nu goed gefundeerde, vrijwel real time stuurinformatie hebben over onze primaire bedrijfsprocessen.

Innova Energie
Sebastiaan Chow
IT-manager

De implementatie van Salesforce is voor Innova een grote stap richting klantgerichtere dienstverlening. We zijn gestart met onze klantenservice voor Gewoon Energie en zien nu al meer grip en groeiend enthousiasme. Dankzij de ervaring van Growteq binnen de energiemarkt zijn we snel uit de startblokken. De volledige overstap naar Salesforce volgt stap voor stap – en samen gaan we voor meer klanttevredenheid en groei.