Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

Judith Ursem
Senior Project Manager

Sakura heeft gekeken naar meerdere BI-oplossingen, maar kwam snel tot de conclusie dat QlikSense het meest fexibel met alle beschikbare data kon omgaan. Growteq beschikt over de juiste kennis van Qlik Sense en kon onze business- behoefte vertalen naar concrete dashboards.

Eteck B.V.
Cees Verloop
Algemeen directeur 2006-2019

Dankzij Growteq hebben we alle projectrapportages volledig geautomatiseerd in interactieve dashboards. Onderdeel hiervan was een robuust Datawarehouse met budgettering en forecasting functionaliteit. Wij hebben nu altijd actueel inzicht waarde en ontwikkelingen binnen ieder project.

Heros Sluiskil
Gert-Jan Kolijn
Projectleider

Het dashboard is gebruikersvriendelijk en je hebt er geen ingewikkelde training voor nodig. Ik ben er enorm blij mee: we kunnen ons managementteam nu nog beter ondersteunen in het beleid, omdat we nu goed gefundeerde, vrijwel real time stuurinformatie hebben over onze primaire bedrijfsprocessen.

Growteq
Wim van der Giessen
Partner - Salesforce Overheid

Wim van der Giessen, partner bij Growteq en verantwoordelijk voor Salesforce, vertelt hoe Van Bommel de werkvloer zover kreeg om de digitalisering te omarmen: ”Pepijn heeft het vermogen om complexe processen eenvoudig uit te leggen. Dat heeft, naast de platte structuur van het bedrijf, bijgedragen aan het succes van de implementatie. Pepijns ideeën zijn door zijn collega’s heel goed geadopteerd.” Wim benadrukt verder het belang van kwaliteit in elk detail van de samenwerking. “Van Bommel staat voor sublieme kwaliteit. Dat moet ook in de klantbeleving zitten. Alles moet top zijn, zelfs een klein detail zoals de juiste vertaling van een beoordelingsformulier.”

Kunstgrasgigant
Jan Twigt
Verkoopdirecteur

Kunstgrasgigant levert zowel aan zakelijke als particuliere klanten. Met OrderCentral bespaart de grootste kunstgrasleverancier van Nederland meer dan 50% op het verwerken van orders, waardoor ons bedrijf verder kan groeien. Ik ben heel tevreden. OrderCentral is een professionele B2B commerce oplossing.

Gemeente Roermond
Roy Davidts
Business controller sociaal domein

Voor mij was het werken met data eerlijk gezegd een ver-van-mijn-bed-show. Uit de gesprekken met Growteq werd wel duidelijk dat zij er veel ervaring hebben en ons meer inzicht konden verschaffen op een zeer efficiënte wijze. Daarom zijn we de uitdaging aangegaan, en dat met mooi resultaat!

Klaas Puul
Kees Pruim
Interim group controller

Standaard wordt iedere nacht de data uit SAP gehaald en in het datawarehouse ingelezen. De dashboards maken de bedrijfsprestaties van Klaas Puul direct inzichtelijk en trends kunnen langs verschillende dimensies onderzocht worden.

Saver B.V.
Frans Mol
Manager financiën en automatisering Saver

Duurzaam ondernemen vinden we bij Saver belangrijk. Dat vraagt om een betere beheersing van risico’s. En dus beter inzicht in onze eigen data.

Growteq
Wilco Schellevis
Algemeen directeur

De wens vanuit Eteck was duidelijk: groeien zonder uitbreiding van personeel. Dat betekent dat je je bedrijfsprocessen efficiënter moet inrichten. Zo kun je je kosten voor overhead/backoffice terugdringen. Met een quickscan hebben we alle processen in beeld gebracht. Direct werd duidelijk welke werkzaamheden Eteck uitvoert en waar de effiencyvoordelen waren te realiseren.  Eteck koos voor slimme bedrijfsvoering op basis van operationele en financiële stuurinformatie, gepresenteerd in handige dashboards. De dashboards zijn op maat gemaakt en bieden snel en accuraat inzicht in managementinformatie. We bieden Eteck analyse, inzicht en bovenal controle over de bedrijfsvoering.