Benieuwd naar hoe wij samen succesvol integreren, optimaliseren en automatiseren?

In de afgelopen 10 jaar hebben onze Business Intelligence en CRM-experts al meer dan 541 projecten afgerond voor meer dan 187 tevreden opdrachtgevers. Aan de hand van onderstaande casussen laten wij u graag zien wat de meerwaarde van een implementatietraject van Salesforce of Power BI kan zijn voor uw organisatie. Lees hier de referenties!

Wittebrug

Bij Wittebrug in Den Haag, onderdeel van Riva Holding, laten ze weinig meer aan het toeval over. Met slimme data op dashboards monitoren ze resultaten en sturen ze medewerkers aan. “Naast betere resultaten levert het ons ook meer commitment van ons personeel op. Beter presteren is een sport geworden.”

Ervaring met Business Intelligence & het implementeren van CRM-systemen? Dat hebben onze 53 experts zeker!

In 2023 hebben wij 135 succesvolle projecten afgerond voor meer dan 83 opdrachtgevers. Van MKB tot corporate, wij staan klaar om uw bedrijf inzichtelijk te maken!

REFERENTIES

Ontdek wat anderen van ons vinden.

Kunstgrasgigant
Jan Twigt
Verkoopdirecteur

Kunstgrasgigant levert zowel aan zakelijke als particuliere klanten. Met OrderCentral bespaart de grootste kunstgrasleverancier van Nederland meer dan 50% op het verwerken van orders, waardoor ons bedrijf verder kan groeien. Ik ben heel tevreden. OrderCentral is een professionele B2B commerce oplossing.

Oranje Services B.V.
Bosmans
Directeur

Growteq heeft een directe koppeling ontwikkeld waarmee data uit UNIT4 Multivers Online wordt gehaald en vervolgens ingelezen wordt in Power BI. Aanpassingen in de primaire administratie in UNIT4 – in de huidige verslagperiode of een doorgevoerde correctie in het verleden – worden bij het verversen direct verwerkt in het nieuwe dashboard van Oranje Services.

Growteq
Gerard Baarssen
Teamleider Business Intelligence

“Onze samenwerking met Merford is een prachtig voorbeeld van hoe we willen samenwerken met onze klanten. We hebben hier laten zien dat we niet alleen leverancier zijn, maar een partner die meedenkt in het hele proces. Merford was al druk bezig met datavraagstukken, maar hadden behoefte aan een ervaren gids om de uitdagingen in kaart te brengen. Samen hebben we de handen ineengeslagen en zijn we als één team opgetrokken. Onze rol ging verder dan alleen adviseren; we hebben Merford meegenomen, begeleid en opgeleid. Het resultaat is een succesvolle aanpak van hun datavraagstukken en een duidelijk bewijs van onze toegevoegde waarde als betrouwbare partner.”

Schade-expertisebureau Cunningham Lindsey

Dankzij de dashboards hebben we de informatie om sneller in te spelen op veranderingen en daardoor onze cliënten beter te bedienen. Voorheen was business control enkele uren bezig om een geïntegreerde, betrouwbare rapportage op te stellen, nu kan dit zelfs in 2 minuten.

SEB Horeca groep
Bart Valkering
Directeur

Met onze Power BI dashboards kunnen we gericht sturen en zijn in control over de financiële cijfers. We halen bovendien informatie boven die ons helpt de juiste marketing te voeren en gerichte inkopen te doen. We combineren hiervoor verkoopdata met data over marketing, financiën en zelfs de weercijfers van de komende dagen!

Oranje Services
Arno Bosmans
Algemeen directeur

Growteq heeft een directe koppeling ontwikkeld waarmee data uit UNIT4 Multivers Online wordt gehaald en vervolgens ingelezen wordt in Power BI. Aanpassingen in de primaire administratie in UNIT4 – in de huidige verslagperiode of een doorgevoerde correctie in het verleden – worden bij het verversen direct verwerkt in het nieuwe dashboard van Oranje Services.

NewPort Tank Containers
Pim van der Doel
General Manager Europe

Wij hebben als organisatie enorme stappen voorwaarts gezet door de dashboards, analyses en rapportages. We kunnen data uit verschillende bronsystemen, tot in het kleinste detail, analyseren. Het managementteam kan dagelijks de business bijsturen op basis van live-data.

Uniserver
Emile Schouwstra
Commercieel directeur

Ons salesproces was niet optimaal ingericht. We gebruikten diverse tools en Excel-lijstjes om offertes uit te sturen. Onhandig en foutgevoelig. Het is algemeen bekend dat veel salesmedewerkers een CRM-systeem zien als een noodzakelijk kwaad. Bij Uniserver was dat niet anders. Het was een verplichte registratietool die vooral veel tijd kostte. Dankzij Growteq is het nu een verlengstuk van ons gedachtengoed en onze manier van werken. We hebben als het ware het stuur van onze auto in handen gekregen.

The Social Hub
Robert McGregor
Operations Manager

Growteq heeft ons op een efficiënte en deskundige manier geholpen met uiteenlopende Salesforce-implementaties binnen The Social Hub. Van een community voor studenten tot een onderhouds- en inspectie-app voor onze Technische Dienst – elk project werd met focus en vakmanschap uitgevoerd. Dankzij de inzet van Sales Cloud en de integratie met onze bestaande systemen hebben we nu altijd de juiste data op de juiste plek.