Salesforce behoort wereldwijd tot de top drie van meest gebruikte CRM oplossingen. Met Salesforce CRM kunnen bedrijven het contact met klanten, nieuwe verkoopkansen en bedrijfsactiviteiten beheren. Daarnaast biedt het platform uitgebreide mogelijkheden voor het bouwen aan communities en het automatiseren van processen.

Het belangrijkste voordeel van Salesforce is de mogelijkheid om één geïntegreerd platform in te zetten voor zowel marketing, sales, customer service en communities.

Salesforce Sales Cloud

Salesforce Sales Cloud: de centrale plek voor al je klantgegevens. De Sales Cloud stelt je in staat eenvoudig leads vast te leggen, nieuwe klanten werven en het verkoopproces volgen. Taken…
Meer informatie

Salesforce Service Cloud

Service Cloud: de online klantenservice-oplossing. Met Service Cloud bied je een efficiëntere klantenservice doordat medewerkers één compleet overzicht van de activiteit van klanten hebben. Vanuit Service Cloud kunnen je medewerkers…
Meer informatie

Salesforce Marketing Cloud en Pardot

Marketing Cloud en Pardot: Realiseer pipeline doelstellingen. Marketing Cloud is het B2C marketing automation pakket van Salesforce. Als het gaat om het versturen van grote aantallen emails en het versturen…
Meer informatie

Salesforce Community Cloud

Community Cloud: verbind klanten, partners en werknemers. Klanten verwerven is één, maar echt succes ontstaat als klanten bij je blijven. Als bedrijf wil je graag dicht bij je klant staan,…
Meer informatie