Service management: verhoog de klanttevredenheid.

Klanten verwachten een snelle, kwalitatieve én persoonlijke dienstverlening. Service Automation is de technologie die bedrijven helpt om de kwaliteit en snelheid van het klantenserviceproces verbeteren. Bedrijven die Service Automation in een goed stadium toepassen, meten hoge klanttevredenheid.

Geef je (field) service team de juiste tools

Met onze Service automation oplossingen ondersteunen we alle facetten van service-aanvragen, van de registratie en de afhandeling van een case tot het bijhouden van het servicecontract voor elke klant. Service automation valt onder te verdelen in twee hoofdcategorieën:

  • Goed werkende Customer Service Automation bespaart tijd voor de medewerkers. Prioriteren met behulp van automatische toewijzing van de tickets is een stuk makkelijker geworden. Bovendien hebben ze direct toegang tot de klantdata omdat de software een onderdeel van het CRM-systeem is of is gekoppeld aan het CRM-systeem.
  • Field Service Automation wijst automatisch tickets toe aan buitendienstmedewerkers. Het zijn bijvoorbeeld monteurs van een reparatiebedrijf die bij mensen thuis langsgaan. Field Service Automation organiseert de planning van afspraken, maar houdt ook de voorraad van de monteur bij. Wanneer het CRM-systeem is gekoppeld aan het ERP-systeem, kan bij een tekort meteen nieuwe voorraad besteld worden.

Deze bedrijven maken al gebruik van onze service management oplossingen:

Starten met Service automation?

Growteq biedt volledige automatiseringsoplossingen voor het servicesteam. Wij helpen u graag met een laagdrempelige en snelle start om uw klantenserviceproces te verbeteren.

Bel of mail ons voor een online kennismaking met demo.

Mensen zochten ook naar

Menu