De mogelijkheden
- De eerste, en belangrijkste, is het gedrag van jou en je team. Uiteindelijk vinden de goede klantcontacten plaats tussen mensen. Het gedrag bepaalt daarbij hoe het klantcontact en de klantrelatie wordt ervaren. Als een verkoper alleen maar z’n eigen verhaal vertelt en niet luistert naar de klant, dan kun je er van op aan dat hij niks gaat verkopen. Hoe goed je product ook is. En dat is behoorlijk jammer. Gedrag moet dus op orde zijn. Sterker nog: klanten moeten razend enthousiast worden van elk contactmoment dat je met ze hebt.
- Het tweede onderdeel is processen. In de ideale wereld heb je natuurlijk geen processen nodig: jouw medewerkers zijn perfect op elkaar ingespeeld, hebben altijd een kloppend verhaal, weten precies wanneer ze wat moeten doen, en zijn zowel flexibel als consistent. Toch blijkt de ideale wereld in de praktijk niet haalbaar. Processen helpen dan om je mensen sturing te geven en om de kwaliteit van klantinteractie te waarborgen. Sterker nog: als je processen goed volgt, dan kun je ze bijna altijd meetbaar maken en gaan optimaliseren. Dan kun je dus dezelfde output genereren met minder input. Of meer output met de mensen die je al hebt.
- En daar komt het laatste onderdeel om de hoek kijken: systemen. Systemen zijn er om gedrag en processen te faciliteren. Ze zorgen voor de juiste informatie op het juiste moment, op kantoor of onderweg. Ze houden processen vast en meten de input en output van die processen. Ze maken het mogelijk om sommige saaie of complexe gedeelten van processen helemaal te automatiseren en behalen zo winst voor medewerkers en klanten. Systemen zijn dienend, maar kunnen het essentiële verschil maken waardoor jij slimmer, sneller of beter bent dan de concurrent.
En nu?
Meer weten over onze oplossingen?
Onze consultants hebben veel ervaring binnen een grote verscheidenheid aan branches.
Eens verder brainstormen over de mogelijkheden voor jouw organisatie?
Maak kennis met onze specialist Arnoud van der Heiden.
Wellicht herkent u een van deze vraagstukken.
Inmiddels hebben wij ruime ervaring opgedaan met customer engagement. Wij staan ook u graag te woord bij vragen of opmerkingen.
Salesforce is een Cloud gebaseerd softwareplatform dat organisaties helpt om hun verkoop, marketing en klantenservice te beheren en te automatiseren. Het kan een groot verschil maken in de manier waarop uw bedrijf zakendoet, zoals meer inzicht krijgen in de behoeften van uw klanten en uw salesproces stroomlijnen.
Growteq is een gecertificeerde Salesforce-partner met een team van ervaren consultants die de implementatie van Salesforce kunnen begeleiden. Ze hebben een bewezen trackrecord in het succesvol implementeren van Salesforce-oplossingen en bieden ondersteuning tijdens en na de implementatie.
Een Salesforce-implementatie is het proces waarbij Salesforce wordt geïntegreerd in uw bedrijfsprocessen. Dit omvat onder meer het configureren van Salesforce om aan uw specifieke bedrijfsbehoeften te voldoen, het migreren van gegevens en het trainen van uw personeel om de nieuwe software te gebruiken.
De duur van een Salesforce-implementatie hangt af van verschillende factoren, zoals de grootte van uw organisatie en de complexiteit van uw bedrijfsprocessen. Een typische implementatie duurt echter tussen de drie en zes maanden.
De kosten van een Salesforce-implementatie kunnen variëren afhankelijk van de grootte van uw organisatie en de complexiteit van uw bedrijfsprocessen. Growteq biedt verschillende pakketten aan om aan de behoeften van verschillende klanten te voldoen.
Ja, Salesforce is ontworpen om intuïtief en gebruiksvriendelijk te zijn. Bovendien biedt Growteq training en ondersteuning aan om ervoor te zorgen dat uw personeel de software goed begrijpt en kan gebruiken.
Growteq biedt verschillende soorten ondersteuning, waaronder onderhoud, training en voortdurende ondersteuning voor het oplossen van problemen en het aanpassen van Salesforce aan uw veranderende bedrijfsbehoeften.
Om te beginnen met de implementatie van Salesforce kunt u contact opnemen met Growteq om een afspraak te maken voor een gratis consult. Ze zullen u helpen bij het begrijpen van uw bedrijfsbehoeften en u adviseren over de beste manier om Salesforce te implementeren.